ABB


Jahapp, här står man och häckar på jobbet. Trumlar diverse produkter, och kör en maskin som verkar ta väldigt lång tid på sig. Därför tänkte jag fördriva lite tid med en blogguppdatering.

Har haft en mycket trevlig helg. Fredagen blev väldigt lugn, var hem hos mamma och pappa en snabbis på eftermiddagen, sen var jag och Niklas förbi Emmeli och Danne och skjutsade dom sedan vidare till Isabel. Sen hyrde vi två filmer och köpte med en lyxmiddag från Max. I Lördags var jag extremt duktig som hade tagit på mig ett arbetspass på Setra, i slutet av dagen kunde jag fastställa att det var en av de jävligaste arbetsdagarna i hela mitt liv. Det gick väl i och för sig ganska bra när verket gick som det skulle, men när det väl började rackla så tog det aldrig slut på helvetet. Haha, jaja...sånt som händer, ganska kul såhär i efterhand ändå.
På kvällen blev det i alla fulla fall en finmiddag hos Niklas med Danne och David. Som pricken över i:et så smuttade vi på Champagne. Näe, den kvällen blir Fan svår att bräcka när det är min tur att bjuda tillbaka ;) Otroligt mysigt var det!
I Söndags så hade jag mest ont i magen, såg på film...var hem och önskade pappa en trevlig dag och sen åkte jag till stan igen.

Jobbar till 22.00 ikweel, sen kan det nog bli så att Niklas får besök :)

Näe, kanske man ska göra någon nytta! Ha det!

Kommentarer
Postat av: tezsa

är det nått som gått å blivit kär? ;P berätta!!

2007-11-14 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0