;)


Känner mig förvånansvärt seg idag, trots att man ändå har sovit till typ halv två idag. Kan i och för sig bero på nattskiftet man går, vilket man inte är speciellt van vid. Jag har ju konstaterat att jag är en nattuggla, men jag börjar fan tvivla. Jag kanske börjar bli gammal? :)
Idag har jag varit och käkat lunch med Carro på Café Piteå, trevligt var det! Sen har jag även investerat lite kosmetika, bland annat en Elisabeth Arden - eight hour daycream, en Nouba foundation, och ett nytt hudvårdskit från Clinique. Om det är kylan och hösten det beror på, men huden blir så jäkla torr vid den här årstiden.
Sitter just nu och lyssnar på en av de mysigaste låtarna som jag har hört på länge, Timbaland ft. OneRepublic - Apologize, sjukt bra!
Ikväll blir det badminton med Niklas, David och Sandra. Därefter blir det att pallra sig iväg till jobbet klockan 22.00.

Nä, nu ska jag testa mina grejor :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0