Vad är intressant?


Har typ suttit i fem minuter och försökt komma på någonting roligt att skriva, men jag vete fan :)

Har jobbat, fixat 1/4 av lönerapporten, rantat på stan och slösat för mycket pengar vilket i sin tur bidrog till ångestkänslor istället. Kanske inte dödligt allvarlig ångest, men jag får nog stoppa de mest onödiga investeringarna tillbaka i påsen och gå tillbaka med det imorgon, haha :) Dessa impulsköp.
Kan bli en sväng på Roasters ikväll tror jag nog. Skulle egntligen behöva ta mig en motionsrunda också, men jag är inte så överdrivet laddad för det.

Nä, nu ska jag duscha!

Jag bjussar på en grymt shysst bild istället, haha!

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0