Veckorna går!

Idag blir det en kort arbetsdag, började nämligen 15.30, och slutar 22.00, grymt skönt. Näst sista passet innan man går på helg. Blir dock några timmars arbete på söndag, ska inventera färdigvarulagret på Setra vilket känns lite småjobbigt just nu men...

Hade i alla fall en trevlig helg. I fredags städade jag faktiskt läggan, det var välbehövligt kan jag ju tillägga. Nu ska jag bara försöka tillbringa så lite tid som möjligt i den så man inte stökar ner så förbannat mycket hela tiden. Konstigt det där, trots att man bor själv så lyckas man på något underligt vis dra fram hur mycket saker som helst. Jag har en tendens till att sysselsätta mig med saker, och sedan skita i att lägga undan det på en gång. Både dålig och jobbig vana!
Hur som haver så var jag även på en mysig middag hos mamma och pappa. Det blev även något vinglas och sådär, innan man åkte in till stan. Väl inne i stan så tänkte jag gå och fixa en stämpel på Valdino, insåg rätt fort att jag skulle vara tvungen att stå i kö rätt länge, så jag avstod från det och gick till David där det var fest i stället. Det var roligt, en galen förfest ;P Fick även i mig några Minttu, som jag såhär i efterhand inser att jag lika väl kunde ha avstått från att dricka...menmen.

Under lördagen var jag sjukt bakis, men kring sex-snåret på eftermiddagen kunde jag stå på benen igen så jag knallade in till stan hos Niklas. Vi bestämde oss för att ha en lugn myskväll med film och godis :)

Nåja, nu ska jag gå och se hur det går för maskinen. Som det tar lång tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0