23.59


Klev upp strax efter åtta imorse, det var en sjuk på SCA så det var bara att pallra sig iväg efter att Niklas ringde och frågade om det gick bra att jag hoppade in. Var lite småtungt under dagen med tanke på att jag inte somnade förrän kring fyra någon gång, det var nog sista gången jag kikade på klockan innan jag ögonlocken slog igen.
I övrigt har jag mest gjort konstiga saker idag, småhandlade lite efter jobbet. Bland annat införskaffade jag ännu en hårfärgning som jag smetade in i håret i ett sista desperat försök i att få håret i ordning. Nu ser det väl näst intill ut precis som innan jag började terrorisera det. Kanske lika bra det, man ska aldrig börja leka med håret på egen hand,  förutom kanske enkla saker som infärgning av utväxten...typ.  Nu blev det ju inte värsta katastrofen innan, men som sagt, inte som jag ville ha det.
Har motionerat litegrann idag, finslipat på några sidekicks och grejer :) Dessutom har jag städat, lagat mat och diskat. Känner mig extremt duktig, haha!
Är lite nervös inför morgondagen, hörde på radion att det eventuellt skulle bli minusgrader och delvis snö längs kusten (?!) och jag som inte har hunnit byta mina "slicks" mot vinterdäck. Garanterar att jag inte ens tar mig från parkeringsplatsen om det är det minsta halkigt ute, så välanvända är dom minsann. Måste ta itu med det där så fort jag bara kan, annars måste jag ju springa till jobbet, slitsamt :)

Nä nu ska jag nog sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0