Blablabla.


Då var den arbetsdagen avklarad. Har varit min första dag på ABB plast och agerat NC-operatör som det kallades, rätt skönt jobb faktiskt, väldigt lugnt. Men jag hoppas på att få lära mig allt som går så blir det säkert mycket trevligare. Kan eventuellt bli där ett tag framöver.
I helgen blev det fest både Fre och Lör, kunde dock ha skippat Fredagen haha. Det blev lite väl hårt. Men det var trevligt att "leka" singstar på förfesten iaf. Även Lördagen blev det kalas, det var faktiskt en väldigt lyckad kväll, som gick alldeles för fort ute på krogen iaf. Drack någon skum shot, typ strårom som var 72%-ig, damn vad snuskig den var haha. Men efter att ha stått i kö utanför Kalles i typ en jävla halvtimma och bestämt oss för att knalla in på Statt istället, så var den välbehövlig för att våga sig ut på dansgolvet :) Nä, en rolig kväll var det!
Igår hade jag tänkt träna, men jag, syrran och hennes kompis åkte och handlade god  middag istället, sen käkade vi snarra framför filmerna "Hairspray" och "Ratatouille", samt en massa sjukt trams på youtube. Det var också trevligt!

Nä, nu ska jag nog gå och duscha, sen blir det kanske stan en sväng och lämna igen ett par skor :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tezsa

haha kan berätta sen nån gång när vi snackar :P haha. hoppas allt är bra, kram!

2007-10-29 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0