Förslag?


Idag försöker jag göra nyttigare saker än att bara fylla timmarna med meningslösa tidsfördriv. Har tvättat, diskat, rensat ut skåp och vikt till min före detta kaotiska garderob. Har druckit en smoothie nu och funderar på att fortsätta göra tråkiga saker när man likaså håller på med det. Känner mig tömd på krafter, så allting som jag gör eller måste göra, känns mer eller mindre besvärligt. Märklig känsla, brukar liksom inte vara jag.
Är förövrigt på resurslistan idag, och även igår var jag det. Till och med av att vara "ledig" blir jag uttråkad. Ute är det bara regn och blåst, så det känns ju knappast lockande att gå ut och ta sig en promenad. Resterande dagar av denna vecka ska jag i alla fall jobba, så det blir nog bra. Men jag känner att jag måste komma på någonting mer meningsfullt att göra de timmar som faktiskt finns utöver arbetet. Någonting som aktiverar hjärnan och tankegången om man ska tala i klartext. Skulle vilja studera, men jag är lite osäker på om det skulle finnas så mycket tid över för att det skulle hinnas med till 100%, man vill ju kunna göra sitt bästa. Men typ vad? Någonting måste det ju finnas.

Näe, nu ska jag ta och pyssla vidare och sen eventuellt gå en tur genom stan, det var faktiskt ett tag sen man var där. Sen blir det Step/Aerobic på Korpen tror jag nog.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Tezsa

Vad duktig du är, när du lix håller på kan du väll komma till mig med och göra dom tråkiga sakerna :P
kram

2007-10-16 @ 18:07:42
URL: http://tezsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0