Gääääsp!


Åh, precis hemkommen från nattskiftet på ACCRA. Har dock varit rätt lugnt på gradningsfronten inatt, rätt skönt men ack så långa minuter det blir. Jag, Simon och Sebastian har druckit kaffe, bundit ballar (höhö), försökt smyga på sån där plast med luftbubblor i utan att få dom att gå sönder, snackat lite allmänt kring saker och ting, typ hur man skulle kunna sätta en guldkant på jobbet genom att "porra" till arbetskläderna lite, pratat om galna djur som älgar, björnar, bisamråttor och järvar. Det lallar förövrigt omkring en nallebjörn i Vitsandsområdet, inte kul att möta en sån om man får för sig att gå ut och promenera om man är hemma hos mamma och pappa. För ett tag sen traskade det förresten helt oväntat in en bamsebisam på ACCRA, lite paff man skulle ha blivit om man var där och såg den. Från det ena till det andra så börjar jag fan bli mer och mer sugen på någon form av lekfordon, typ en fyrhjuling skulle vara extremt kul. Fast jag måste nog först fokusera på att hitta någon lämplig vinterbil. Blir eventuellt att ställa av min pegga, det känns lite riskabelt att köra den om det blir mycket snö i vinter. Jag lär ju få ploga vägarna dom nätter som det har snöat mer än en decimeter, med tanke på att den är så jäkla låg framtill. Så om någon vet av någon 240 eller någon annan billig bil, som är i gott skick kan ni ju hojta till.

Så vad hände i helgen då? Fredagen tillbringade jag med mor och far hemma i vitsand, alltid lika mysigt att vara hemma och bara må skönt med världens bästa föräldrar. Köpte även en ny mobil, haha. En Samsung U600 blev det den här gången, mycket roligare telefon än den jag köpte före som jag hade i nästan hela 3 veckor, men det är sådär när man blir less . I lördags tänkte jag följa med pappa och fiska. Vaknade typ 9 och höll på att frysa arslet av mig, så jag bestämde mig för att ligga kvar under täcket och försöka behålla kroppstemperaturen istället :)
Sen blev det fest med chicksen hos Kicki, samt en kortis förbi hos David för att leka lite singstar. Vi traskade sedan vidare därifrån till Kalles. Hade en ovanligt rolig kväll faktiskt, mycket trevligt!

Näe nu ska jag nog äta en macka, ta en dusch och sedan gå och lägga mig trots att jag faktiskt inte känner mig speciellt trött men. Det är ju en dag imorgon också, haha. Eller....imorgon låter lite konstigt att säga :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Little darling

godnatt hoppas att dagen blir bra :)

2007-10-22 @ 07:20:00
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0