God morgon!


Det skulle vara konstigt om jag vore trött just nu. Vaknade nämligen klockan ett idag, eller egentligen vaknade jag nio men då somnade jag visst om. Känner mig fan redan rastlös, har småstädat lite men det är så jävla tråkigt ju. Ska nog fara förbi coop eller ica och köpa mer hårfärg. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig med färgningen, så jag får försöka göra någonting som är lite roligare. Hmm, det är inte lätt att vara efterklok inte.

Ingenting bra är det på tv heller, har bara ettan, tvåan och fyran. Min digitalbox är väl det billigaste skräpet som Pitebo hittade. Det har tydligen varit strul med en hel del av samma märke, så jag är nog inte den första som är förbannad.

Näe, nu ska jag fixa till mig lite och sedan pallra mig iväg någerst!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0