Kvällen...

Har varit duktig och tränat på Korpen idag! Sen har jag även hälsat på Tessa och Göteborskan Jenka som var hemma i Pijt. Vi hyrde en film om infödingar eller nåt, kan den ha hetat Apocalypte? Jag minns inte säkert :) Sen fick jag äta av deras veggo-tacos, mumsi! Trevligt att träffa er chicks, och tack förresten för maten.

Imorgon ska jag kanske gå en runda på stan. Ska eventuellt lämna in min cp-kamera som har gått sönder efter en ynka vecka. Eller displayen är paj, så den går ju att ta kort med den men det är lite besvärligt när man inte ser vad man siktar på riktigt. Blev dock lite paff när jag hittade igen min andra digitalkamera när jag egentligen letade min försvunna "tvättnyckel" (Jovars, lite slarvig är jag nog...). Har i alla fall letat den som en tok och så dyker den upp bara sådär. Den har dessvärre också trasig display men den går ju att använda i nödfall. Den har jag säkert pajat själv på nån fest, men den nya har jag fan inte hunnit använda många minuter...jävla skräp.

Nä, dags att knyta sig!



Kommentarer
Postat av: Tezsa

varsegod! :) och kul att ses :)

2007-10-09 @ 23:00:04
URL: http://tezsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0