Nalta schwammel!

image21


Då var man återigen bänkad framför datorn. Har precis kommit hem från Step In, det blev ett hederligt combat-pass idag, roligt var det minsann!
Har däremot gjort en fuling, eller vad man nu ska kalla det egentligen? Sa upp mitt Step In kort igår, jag tänkte prova på Korpen ett tag framöver istället. Till saken hör den att alla pass som egentligen varit intressanta, är typ borttagna från schemat. Jag kanske är som en gammal hund när jag känner att pilates, yoga, afro powerdance och såna grejer inte riktigt är min grej. Spinning funkar väl, men jag har nog inte kommit in i den fasen i träningen att jag tycker att det skulle kännas kul och inspirerande med ett cykelpass. Föredrar faktiskt det gamla vanliga som klassisk aerobic, step och såna saker och förutom några ynka Nivå 1 pass, som ändå känns snäppet för enkelt, är dessa dom enda passen som finns kvar på Steppan, tråkigt faktiskt.
Var på Korpen och provade på ett combat pass i Måndags, kikade även på deras träningsschema som helt oväntat såg 10 ggr bättre ut, betydligt bättre utbud. Dessutom fanns det dom gamla hederliga aerobic/step passen, plus att det finns både combat och Body Jam.

          image23      image24
 
Betyligt fler pass var det under dagarna också, om man tex jobbar em. Dessutom är det längre öppettider på dagarna om man vill vara i gymmet. Trots att det är en tråkig lokal så ska det väl gå an. Det är ju dessutom 10 ggr närmare.

image12


Mer då, jobbat på SCA i veckan, eller Mån och Tis. Hela måndagen stod vi stilla, skittråkigt att bara göra extremt smutsiga städjobb som man inte gör allt för ofta på såna ställen. Tog på mig en syrgasmask och städade huggen med tryckluften, och SOM det dammade. Jag kan ju säga att man inte skulle andas i många minuter utan att tuppa av om man inte hade extra syretillförsel. Huuuuga!
Idag har jag varit ledig under dagen, ska däremot jobba inatt, 22-06 på Accra, hmmmpf. Tack och lov att jag slipper gradningen säger jag bara! Sen är jag iaf ledig imorgon eftersom jag ska jobba fömiddag igen på Fredag på SCA, ett jäkla hoppande.
Har varit med Carro på stan idag också. Köpte en ny mobiltelefon av märket Samsung, typ bland dom minsta jag har sett tror jag nästan. Får väl se om man behåller den, även den här var lite för tråkig för min smak. Fast den är ju söt, inte frågan om annat :)



Näe, nu ska jag nog käka nånting. Känner att jag inte ritkigt vet när man ska äta när man jobbar så konstigt. Man borde ju göra middag innan man far och jobbar, man kan väl knappast äta mitt i natten heller?! Men man måste ju fan ändå ha med sig nånting så man inte svälter ihjäl :P Äh, jag vet inte? Jag får fundera ut nåt smart!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: norrte

oooooohhh vad du svamlar lell skato!pytte liten telefon till pytte liten tös/ja ja ha det bra.

2007-10-05 @ 18:00:14
URL: http://bunvet732.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0