Regn, regn.


En regning söndag är har det minsann varit. Hade tänkt byta däck på bilen idag, jag kikade ut genom fönstret och bestämde mig för att avvakta tills regnet förhoppningsvis skulle lugna ner sig, men icket! Står för tillfället som "resurs" i veckan, vilket betyder att jag är ledig om jag inte blir akut inkallad på något ställe, så jag borde ju ha tid att planera in någon däckbytardag i alla fulla fall. Känns dock lite småtråkigt att vara "ledig", jag blir så jävla rastlös när man har hela dagar på sig att göra ingenting. Får väl ha en storstädardag eller nåt med garderobrensning och hela kittet, man kanske ska skaffa sig någon form av extrajobb som ännu ett tidsfördriv när man inte jobbar ordinarie tid. Dock händer det ju inte allt för ofta att man hamnar på resurslistan, men ändå. Är man lika bra på att göra sig av med pengar som jag, så är det ju inte helt fel med ännu en extraslant i kassan :)

Håller förövrigt på att färga håret, eller rättare sagt göra ljusbruna slingor. Får väl se hur det blir med det, kommer väl se fördjävlig ut, men man får väl leva med det. Det är ju jätteförsent att ändra sig nu så.

Hur såg helgen ut i övrigt då? I fredags var jag hem och käkade lite mat, sen blev det party med brorsan hos en av hans kompsar. Sen gick jag och festade lite med Kicki och Anna, vi gick till en fest på zon. We ended up at Kalles, i vanlig ordning. Har någon förresten uppmärksammat dom coola stämplarna som dom har börjat använda, eller ja det var väl i somras nån gång, haha. "Big life and a big dick", "Ska vi leka doktor ikväll" hmm, nu kommer jag ju inte ihåg alla stämplar men fula är dom i alla fall. En trevlig kväll var det!

Lördagen tillbringade jag hemms hos mor och far, käkade lite surströmming och sen blev det godismys. Idag har jag bara chillat, eller jag har faktiskt tränat...och handlat.

Jaja, nu ska jag nog gå och skölja ur min hårfärg. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0