Snowboard?


Jaha, idag blev man "ledig". Jobbade eftermiddag igår på Setra istället för Natt på Accra, så man fick ställa tillbaka dygnet litegrann i idag i alla fall. Blir förmiddag imorgon istället.
Idag har jag planerat att gå in med tidsrapporten på Vero Moda, sen ska Carro följa mig och se på någon form av vinterutrusting. Även om skoterstället som jag har är det bästa som någonsin tillverkats gentemot kyla, så känns det lite trist att använda om jag inte har någon skoter längre :( Så jag funderar på att köpa typ någon sorts fritidsdress som man kan använda om man ska vara ute och gå eller åka snowboard istället. Har ju bestämt mig för att återuppta snowboardkarriären med David och Danne i vinter, får väl se hur det går med det. Hade ju varit roligare om man hade lite roligare backar än Vallsberget att välja på. Klart, det finns ju fler ställen om man är beredd på att åka några mil men.

Nä nu ska jag göra mig klar istället!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0