Tröött!

Pust, har precis tränat färdigt så nu funderar jag på om jag skulle ta mig en powernap. Känner mig lite småtrött, trots att jag det var en kort arbetsdag idag, fem ynka timmar. Otroligt skönt på fredagar! Har lunchat med brorsan idag och förhört honom lite om vad som står på schemat inför helgen. Själv blir man "ett år äldre" på söndag, närmare bestämt 22 år. Damn vad tiden går fort! Man var ju nyss 18, och inte vet jag om man har blivit så mycket klokare med åren inte? Arbets-/livserfarenhet kanske. Jag vet i alla fall att det är rätt så simpelt att vara 15, ju äldre man blir desto större smällar och mer skit får man ta. Både när det gäller privatliv, relationer till folk man har i sin omgivning och även i arbetslivet. Alltning är nog som en jätteprocedur som utvecklas hela livet. Inte sagt nu att det ä någonting negativt i att bli äldre, mycket intressanta och lärorika saker har man ju faktiskt också lärt sig av allt!

Hur som haver så vet jag inte riktigt vad som händer i övrigt denna helg. Funderar på utgång en dag i alla fall, eventuellt idag. Det kändes lite besvärligt att vara bakis på sin födelsedag om det nu skulle bli fest imorgon. Så ja få se, kanske man tom är nykter hela helgen, typiskt mig att vara ute i sista sekund med planeringen! Jobbigt.

Näe, nu ska jag vila några minuter innan det bär av!

Btw så har jag bytt till vinterdäck, så det så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0