Husägare?


Kanske blir man husägare om någon dag. Ett hus på Djupviken, eller närmare bestämt Klumgatan 33 har vi eventuellt införskaffat. Dock återstår ytterligare ett besök på banken, en besiktning av huset och kanske en första underskrift imorgon. En spännande dag med andra ord.
Jag är helt förälskad i huset, som är nyrenoverat under tre års tid och dessutom har en pool! Känner mig helnöjd, och jag hoppas för allt i världen att ingenting skiter sig nu. Det har gått alldeles för bra hittills så snart kommer väl ett bakslag.

Det är väl en av de få saker som faktiskt känns riktigt bra nu. Har min första semesterdag idag och jag har inte tänkt göra så många knop förrän jag börjar om att jobba den 11:e Augusti igen. Eller ja, eventuellt om huset blir vårat så har vi nog en del att göra, men bara roliga saker! Mamma och pappa har ju köpt en Sea Ray 270 som jag har lite planer på att tillbringa några timmar i, i sommar ;) Nu väntar jag bara på vädret och imorgon ser det ju ändå helt okej ut.

Kommer tillbaka för ytterligare en uppatering någon dag, håller på att steka köttfärs i den här sekunden så jag måste kila.

Ha en underbar dag/kväll så länge!


Älskar dig Niklas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0