Hoppas.

"Tänk om vi köpte en lott idag, och så vann vi 10 miljoner".

Så inledde min kära sambo dagen. En gnutta hopp växte inom mig, för tamejfan att jag ska gå och köpa en lott så fort jag kommer in till stan. Såklart blir Niklas den som både får välja lottjäveln OCH skrapa den bara för att jag inte direkt har någon turmaskot när det gäller spel och sånt där fåneri, jag har gett upp för längesedan. Jag återkommer med mer information när tillfälle ges, om jag inte är på andra sidan jordklotet det närmsta halvåret vill säga.
Har man inte tur just idag, så får man helt enkelt nöja sig med att man lever ett bra liv och att alla nära och kära är friska och krya.

Denna dag tänkte vi i alla dall fira min mor som fyller 46 år. Eventuellt blir det att äta ute på något bra ställe hela familjen om inte mina obeslutsamma bröder tycker att dom har något bättre för sig.  Men ett gäng blir vi nog i alla fall :)
Kan tänkas också att det blir ett glas vin såhär sista onsdagen innan arbetet drar igång igen.
Förresten blev det inget Kolmården denna sommar. Vi beslutade oss för att satsa på ytterligare en fjällvandring den första veckan i september då jag har ledigvecka igen. Så det blir nog mysigt det med :P

Näe, nu ska jag käka frulle. Men jag bjuder på några få av mina bilder som jag lyckats plåta i sommar.

(Insåg dock efter jag kollat igenom kameran att i princip alla bilder  sög balle...kyyyyl, men vafan det får duga ändå)

Agerar grillmeister vid Vitsjön.


Haha, har ni sett nån gladare än jag?


Under stockholmsresan i Juli.

Rosanna köpte sig en ny kamera i Sthlm :)

Isabel, jag och Carro.

Niklas fjällvandrar :)

En dag i storforsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0