Torsdag!

Uppdate...

Nä, det blev ingen storvinst för våran del?! Tanken var ju att köpa en lott och vinna just den dagen, men ett par vinglas senare klockan 01.00 på natten (det vill säga en timma för sent), så kom jag på att vi faktiskt hade glömt att köpa en lott.
Hmm, misstänker att jag kommer att gräma mig över det där hela livet! (för jag är ju helt hundra på att vi skulle dra en vinst ;)

I alla fall. Jobbet är nu i full gång och det känns faktiskt rätt okej ändå. Grymt skönt att få tillbaka några av de rutiner som sakta men säkert föll bort under semestern. Sensommaren börjar infinna sig, och även om vi har en vidrigt lång period av snö och kyla framför oss så ser jag fram emot att få krypa ner i soffan i höstmörkret med en bok, en filt och lite doftande värmeljus med gott samvete. Jag ska försöka att verkligen njuta av hösten och vara ute i friska luften, göra dagsturer uppe bland bergen, fiska och lattja lite med min nya leksak.
 

          Luftpistol

 Hähä, en luftpistol av denna modell :) Grymt skoj!


Sen är det ju den här årliga sluta-röka-efter-semester-grejen. Ja, hittills har det gått riktigt bra med tanke på att man bolmar som en gris under ledigheten, till att röka 1-3 per dag. Nästan obefinligt så det är världelöst, jo jag vet. Men det kommer! Dock har jag ingen större lust att sluta ta en cigg vid festliga tillfällen, eftersom det känns som en del av festligheten ;P

Ojsan, insåg att jag börjar jobba om en halvtimma typ. Dags att bege sig!'

Och förresten, jag tänkte ju slänga ut lite krokar här också om att min finaste pärla till bil är till salu! Sök på blocket, om ni vet någon som är sugen på en ettrig liten cab, Peugeot 206CC :)

Hare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0