ZzzzZZz


Yes! Första arbetsveckan på säsong 09/10 är avverkad. Fick även äran att hoppa in på sågen imorse, och jag kan lova att jag är måttligt trött för stunden. Kom hem typ 02.15 och innan jag ens hann klappa igen ögonlocken så knuffade Niklas till mig 05.45 och så var det dags att dra på sig dom lökiga arbetskläderna igen. I alla fall så pajade verket efter halva dagen så vi alla bänkade oss i fikarummet för att dricka kaffe i 4 timmar och jag lyssnade analyserande till alla dessa djupa diskussioner som handlade om allt mellan att passa på att knulla 2 ryskor medan frun var borta, till att försöka klura ut vart den där jävla 19 kronors klockan som hänger på väggen var inhandlad, till att figurera ut HUR man på bästa sätt tillagar den bästa surströmmingsmackan (haha, ja alternativen var många), ja alla awesome saker mellan himmel och jord kan man väl säga :) En av kollegorna frågade om jag kände Niklas Bodin.

- Jovars, det är min sambo serru.
- Jaha, jo min son umgicks en hel del med honom när dom var yngre.
- Jaha, där ser man!
- Jo, dom var klasskamrater. Vi har varit och hälsat på honom och hans föräldrar någon gång...och druckit kaffe. Hans mamma är snäll.
- Haha, jo. Supergullig :)
- Eller jo, hans pappa med för den delen. Jag kom och tänka på en gång när dom skulle konfirmera sig i kyrkan. Då pojken och Niklas satt där bredvid varandra framme vid altaret (eller vad fan man nu kallar det?!) så tuppade pojken av, och så hör man Niklas viska till honom...
- Du gör då allt för att få lite uppmärksamhet!

Haha, jag dog och han räddade min dag. Har i princip flinat för mig själv sedan dess när jag ser hela scenariot framför mig :) (förmodligen är det nog bara jag som har sådan fantastisk humor ;)


Idag hade jag bland annat tänkt skjuta lite pistol, kanske äta surströmming eller kräftor vilket jag inte har hunnit med ännu. När min älskade sambo kommer hem ska jag höra efter om det eventuellt blir en IKEA-tripp imorgon för att inhandla en ny toalettinredning, kanske ett nytt golv och kanske någon form av förvaringssystem i hallen som vi hade tänkt att tapetsera om så småningom. I sådana fall blir det nog lite planering ikväll. Hur som helst så blir det lugna puckar.
Men allra först ska jag göra en färgbomb i håret. Alla som färgar håret känner nog av ibland att färgen blir matt och dassig efter ett tag. Detta är alltså en hårinpackning med en lätt toning i. Inpackningen som ska sitta i cirka 3 minuter gör genast håret fräschare, glansigare och übermjukt.
Färgbomben som den kallas kommer från Revlon Professional och finns för nästan alla färger, rött, brunt, blont (tar bort det gula i håret) osv. Kostar 198:- på hårstudion!

Den sk. färgbomben

Här är även några till av mina favvisar.

VaxpuderHårspraySilk serum




Haha, så har jag lyckats göra lite reklam också! :) Dags att rusa iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0