Åter måndag.


Ja det må jag säga. Julhelgen passerade med en väldans fart, och jag har verkligen haft ett gäng mysiga dagar!
Jag fick äntligen ett sånt härligt underställ i rosa som jag suktat efter så himla länge, och en svart paljettklänning från MQ av min kära sambo. Av underbara svärmor och svärfar fick jag en spikmatta, en hemstickad mössa samt en almanacka och lite godis :) Några Euros och lotter av mina söta mor- och farföräldrar :)
Julkappen som kommer sist...men absolut inte minst (tåls ju att åter påpeka ;), är ju vår resa som avgår den 5:e Januari mot sydligare breddgrader ;P Den ses fram emot kan jag lova!
I alla fall; På lördagen blev det att extraknäcka på den nya sportbaren och SOM det var trevvlat att få prova på någonting nytt! Var dock helt slut efter 13 timmars springande och irrande :) Men det kan ju aldrig blir värre än en första gång då man är så jefla spänd och bara känner sig typ...som ett farthinder :P Kul var det dessutom att få träffa en massa nya ansikten!
Igår käkade vi (förhoppningsvis) den sista jullunchen för detta år hos Niklas föräldrar, och sedan åkte vi på middag för att fira fader vår som fyllde hela 49 bast den 26 dec. Jag inhandlade bland annat ett par broddar så att min älskade farsgubbe inte ska halka och bryta lårbenet när han är ute på hal is...

Gott nytt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0