Torsdag.


Herregud vilken väderomställning det blev. Dock var det ju på tiden kan man ju tycka. Har egentligen inga större problem med kylan, om man bara klär sig väl. Men det blir ju då Fan så mycket omständigare att ta sig ut, och iväg för att göra någonting.
MEN, om tre veckor sitter man då i alla fall inte här i vintermörkret, utan i "värsta" fall med en kall öl i stekande sol med solbrillorna i högsta hugg. Så det så! :)

I veckan har jag förövrigt ledigvecka, så under dessa fyra dagar har jag för det första hunnit ta igen lite sömn, stressat ner och tvingat mig själv att arbeta med mina kreativa sidor för att försöka underhålla mer än en hjärnhalva, typ. Jag tror att man måste sysselsätta sig själv med någonting som man tycker är roligt för att känna att man får ut någonting roligt ur vardagen.
Sen att kunna avsluta en stressig dag med en film i soffan tillsammans med den man älskar är ju såklart det optimala :)
Men, mitt problem med det hela är väl egentligen hur fasen man ska hitta någonting som man tycker är riktigt kul? Man måste ju bli relativt duktig på att göra någonting för att känna att det man gör blir som man tänkt sig. Fast, när man blir less för att det tar för lång tid att lära sig allt till 100%, hur gör man då? Eller hur ska man tänka? Jag vill med andra ord kunna allting direkt utan att behöva öva så himla mycket. Heh, jobbigt läge...
Sen finns det ju faktiskt saker som inredning, kläder, smink, resor och tripper av alla de slag och motion i vissa fall som faktiskt är riktigt stimulerande och kul. Men det blir ju liksom lite dyrt i längden att göra varje dag, hade i det här fallet tänkt mig någonting  mer vardagligt som man kan pyssla på med själv.

Jaja, får se om man ska ge sig ut och få lite frisk luft innan det bär av på adventsfika med samtliga föräldrar i familjen till Lakafors :)

Puss och kram, liten banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0