Löningsfredag.

Helt oväntat kom lönen in på kontot idag?! Glad överraskning, tack för det! Då kanske man hinner dra in till stan en sväng innan halva Piteå ska julshoppa den 22-23 december. Jag har ju sett ut ett par fina "julklappsskor" till mig själv bland annat :)
Helgen står i vanlig ordning: oplanerad. Får se om man eventuellt pallrar sig till premiären av Challenge bar imorgon. Fast det lär ju vara en hel del folk som har samma planer, så jag vet inte om man orkar trycka in sig i massan. På söndagkväll börjar jag ju om att jobba, och dessutom tre timmar extra fram till 05.15 på morgonen, så man måste nog hålla sig i hyfsad form så man pallar trycket :)
Näe, tror man ska ut i friska luften ett tag!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0