Slappskalle.


Egentligen gillar jag inte riktigt söndagar för att man bara går och väntar på att det ska bli måndag. Hela helgen är över, och det händer aldrig någonting roligt.
Jag och Niklas somnade framför TV:n i natt och båda vaknade klockan 09.00 av nackspärr typ. Vi traskade in i sovrummet för att fortsätta vila upp våra stackars kroppar och vaknade 13.00, för inte så längesedan alltså. Vi har sett en lejd tomtefilm och nu sitter jag och funderar på vad man skulle ha gjort mer idag? Städa, diska, tvätta? Men det kändes ju otroligt tråkigt va? Vad sägs om en hemma-SPA-behandling? Sen skulle man definitivt ha behövt vädra lungorna med en liten promenad, så vi får se om man orkar övertala sig själv. Det händer ju...

Helgen i övrigt har varit mycket trevlig med lite vin och olika sällskap. I fredags var vi förbi David en sväng, sedan gick vi ut på Kalles och träffade lite crazypeople. Igår hade vi GI-kväll hemma hos mamma och pappa eftersom hela sällskapet utom jag och lillebror går på stenåldersdieten. Vi tillagade pepparbiff med ugnsgrillade grönsaker och en massa såser och jag kunde givetvis inte motstå att göra några potatisklyftor till mig själv. Men gott var det minsann! Sen planerar jag och mamsen en liten Stockholmsresa i slutet av Januari då vi tänkte hälsa på favvosyrran när hon gör sin praktik. Om vi båda nu får ledigt, hoppas!

Nä. Nu ska jag fortsätta chilla balle!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: tezsa



hej pannsy! :)

Jaa.. men jag har ju gått och blivit sambo, har du hört vad vuxen poäng :) är riktigt skönt och mysigt :) Allt bra med dig? kraaam

2009-01-14 @ 14:48:21
URL: http://tezsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0