Jag är kass på updates.


Midsommarhelgen har varit helt okej. I torsdags fick vi besök av Micke, Jenny och Melvin. Vi satt och surrade över ett glas vin, när sedan Carro och Rickard dök förbi :) Mycket trevligt.
Midsommaraftonen spenderades hemma hos mor och far. Jag köpte en ny cykel i veckan så vi bestämde oss för att göra en liten cykeltur till vitsand där vi grillade och bara mös på litegrann. Synd bara att vädret inte var det bästa under dagen, men det blev en bra kväll det också :)
På lördagen cyklade vi hem i solen, och satte oss på altanen för att sola och bada lite, sen kom Niklas föräldrar förbi och sa hej. Sen åkte vi ut med båten en sväng och mötte upp brorsan och Amanda mitt på vattnet. Vi ankrade en bit utanför fingermanholmen och blev bjudna på middag i solskenet av mams och paps.
Vi åkte hem på kvällskvisten och tog oss ett glas vin, sedan bar det av igen till sjöbodan där vi träffade en massa folk.
Igår blev det en båttur+lunch till pitsundet med mamma och pappa igen :) Vi hade gäster fulla båten hela dagen, en riktig mysdag det också!
På kvällen hade vi filmmaraton. En shopaholics bekännelser, Extreme movie och Why did I get married stod på spellistan.

I veckan blir det EM-jobb, vilket inte kändes speciellt stimulerande. Vissa saker behöver tid att grunnas på. Jag känner att jag bara skulle vilja ligga ner och gräva in mig under kudden samtidigt som jag känner att jag inte orkar heller.
Nåja, det är bara att bita ihop.

Dags att börja förbereda sig, det blir en lång vecka när jag och sis beger oss till Kirunafestivalen på fredag för att dra in lite cash :)

Adios!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tur att du hade skrivit i din blogg det är alltid lika kul att läsa! Jag förväntar mig att det fortsätter med uppdateringar i 10 dagar till, det vill säga tills jag är helt frisk! Visst då?!?!? :D

2009-06-23 @ 14:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0