Maj...


När man uppdaterar så sällan blir det verkligen svårt att sammanfatta sina senaste veckor/månader på några få rader :)

I självaste livet rullar allting på i vanlig ordning kan man väl säga, ingenting nytt på det personliga planet i alla fall. Våren har kommit och vi har faktiskt påbörjat en utbyggnad av baksidan/altanen. Eftersom man knappt rymdes fler än 4 stycken på ena delen av uteplatsen så har vi tänkt utöka den från typ 10 m2 till 30 m2, lite skillnad blir det. En inglasning på ena långsidan är väl våra planer, även om det förmodligen inte blir av just denna sommar. Även poolen är kittad så nu återstår det bara att dra igång solvärmen för att få lite temperatur i vattnet, grymt skönt!

Längtar så förbannat till i morgon, eller inatt då man äntligen får helg efter 12 dagars jobb. Jag kan medge att jag för tillfället känner mig lite less :) Jag har lovat mig själv att i helgen så får ödet bestämma vad som sker. Jag har bara en önskan; Det är sol (helst vindstilla också), med sällskap av Niklas och en Smifnoff Ice i bakfickan, huhu.

Förresten så  måste jag ju få berätta att vi har bokat biljetter till den kultförklarade Britney Spears konsert i Globen den 13:e Juli. Det kommer att bli awesome, plus att våra platser är perfekta! Hoppas bara att jag får ledigt, annars blir jag grymt besviken.

Näe nu ska jag börja göra mig klar!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Haha, "Awesome" :)



Jag vet inte, men skriver man inte m2 ?



Hur som helst, ska bli kul när eran pool blir varm :)

2009-05-14 @ 16:01:25
Postat av: Ades

Klart man inte gör.. Awesome!

2009-05-14 @ 20:54:50
URL: http://ades.mine.nu
Postat av: Rickard

Klart man gör.. Amazing!

2009-05-14 @ 21:06:35
Postat av: Ades

ja det är det ju.. m2 :)

2009-05-14 @ 21:06:53
URL: http://ades.mine.nu
Postat av: Fanny

Haha, klart man skriver m2! Sicken klumpeduns jag är :D Awesome!



2009-05-15 @ 01:36:09
Postat av: Caroline

Hahah... vad ni är lejda :)

2009-05-15 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0