Jag hatar rubriker.


Så var man hemma efter ett hårt pass som trucker i klisterstugan igen. Jag har sprungit som en blådåre över betonggolvet för att hålla tempot. Tur att man är lugn och harmonisk, eller...ibland i alla fall :)
Jag har däremot blivit tvungen att börja bestrida min fobi (kanske bättre kan beskrivas med "hurveskänslor") mot skorvar, ni vet sådana där äckliga skalbaggar som flyger omkring, nyps och fullkomligt älskar trä.
Ja, vart tror ni alla dessa miljarder småkryp samlas under sommaren om inte på ett sågverk? Gah, blev påhoppad och utkastad av en liten jävel ur trucken idag. Dumt av mig var ju att visa hur mycket man avskyr dessa för ett gäng karlar, eller smågrabbar kanske man ska säga? Desto roligare blev det ju.

Ser fram emot helgen så mycket! Denna vecka har av någon outrgundlig anledning känts så förbaskat tung. Helst hade jag velat ligga ute i solen med en bok och bara ligga där i några dagar. Jag läste på PT:s vädersida att det skulle bli riktigt varmt i helgen, uppemot 24-27 grader? Helt sinnessjukt kan man tycka med tanke på att vi faktiskt inte ens är inne i Juni månad. Fast inte klagar man ju för det :) I sådana fall blir det horisontalläge i solstolen samt en fet grillbuffé. Sen kan det hända att det blir lite målning av väggpanel till våran uteplats (om inte allting flyger bort i den här jävla stormen som pågår utanför) och eventuellt taksättning. Sen är det nästan bara fönsterna kvar som blivit restnoterade två ggr, varav väntetiden är 3 veckor, jag blir så less! Förstår dom inte att man vill göra klart allting så fort som möjligt dessa försäljare? Haha :) Sedan väntar ju såklart IKEA och lite härliga sommarinvesteringar därifrån. Jag har bland annat spanat in en härlig hängmatta som jag definitivt har tänkt spendera många timmar i under semestern.

Jaiks, nu ska jag krypa ner hos min älskade.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0