Latjävel.


Heh, ja då var det dags för en kort liten update igen. Inte särskilt mycket har väl hunnits med sedan sist men :)

Förra veckan hade jag ledigvecka, spenderade en dag i Luleå med min kära vän Carro och vi shoppade lite och käkade lunch. Mycket trevlat!
Jag var även på en tredagars utbildning om arbetsmiljö och hälsa på Medlefors skola i Skellefteå, nu när jag i dessa tider ska försöka leva upp till min roll som skyddsombud, häh :) Hur som haver så var den riktigt intressant, och maten var helt fantastiskt.
Har även gått och blivit ett år äldre sedan sist, 24 jefla år. Tackar alla fina människor för era underbara gåvor. Bäst av allt är ju trots allt att få ha er i mitt liv :)
Helgen var rätt så chill, ett vinglas på fredagen framför TV:n och under lördagen var jag och älsklingen på jakt efter en fiskesjö som vi aldrig hittade. Så vi åkte hem och bokade upp Carro och Rickard för en middag på kvällen istället. Fick även besök av broder och hans vänner, drack någon shot som smakade fishermans friend och började må snuskigt illa, så var den kvällen över. Überkyl! Men det var kul så länge det varade! :)

Igår jobbade jag, och idag är jag lat som ett svin och har suttit framför datorn på tok för länge! Hmm, ångest. Resterande dagar denna vecka ska jag minsann försöka få någonting vettigt gjort :) Vi säger så.


Älskar dig min fina Niklas.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej sötnos! Vad tror du, ska vi dra ihop ett härligt gäng på förfest juldagen? :-)

2009-11-08 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0