Tröst för en tvivlare.


En dag skall jag dö...

...men alla andra dagar skall jag leva.


Är det inte klokt så säg?


Hann inte mer än att komma hem så är jag redan startklar för jobbet. Har dock bytt strumpor dagen till ära, haha. Kände att gårdagens par gjort sitt.
Någon som har något bra tips när jag ändå håller på; Ni vet när man använder ett par skor (tänk er stålhätta utan någon som helst form av ventilering) oavbrutet i 10 timmar flera dagar i veckan. Det är ju liksom ofrånkomligt att de börjar lukta kadaver efter ett par måndader?! What to do?

Näe, det blev inte heller någon tapetrunda på stan idag, men man får skylla sig själv när man sover genom dagarna. Kanske imorgon då, kanske?
Men jag har i alla fall hunnit se Fucking Åmål på TV1000 Nordic, som det var längesedan man såg den rullen sist.
Nu - Är ju som tidigare nämnt inne i en sluta röka period vilket medför att godissuget gör sitt. Hmm, kan bli en påse Turkisk Peppar i fickan innan man åker vidare till jobbet. Yeey!

Have a nice!

Kommentarer
Postat av: Ades

Få tag i vetegräs.. Och odla.. Sen pressar du det i en vetegräskvarn.. typ mindre än en dl per dag dricker man av det.. Det driver ut nikotin ur kroppen..



30 ml av det är typ lika nyttig som några kilo grönsaker..



:)

2009-09-09 @ 17:29:25
URL: http://ades.mine.nu/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0