Rubrik.

Sitter och gör absolut ingenting idag.

I veckan har jag ledigvecka egentligen, fast det blev tre dagar extrajobb så man får in lite cash till resan i Januari :)
Idag är jag i alla fall ledig, så jag passade på att tillaga en härlig tallrik mannagrynsgröt till frulle, det händer ju alldeles för sällan måste jag ju få säga. Som det är smaskens!
Har även passat på att träna lite Body Combat såhär i min ensamhet. Man blir dock lite paranoid när man har så pass bra insyn i hela vardagsrummet så jag var mest nojig över det. Lade därför ner projektet efter typ 10 minuter, heh. Har ju iofs 6 meter lamellgardiner så det är ju kanske bara en dålig ursäkt för att man är lite lat också ;)
Ehm, jag har dessutom passat på att lägga in låtar i min nya fina telefon. Någon som har några härliga musiktips att erbjuda? Själv är man ju kass på att överhuvudtaget orka leta ny musik.

Samsung S8000 Jet.



Ikväll kan det bli ett glas vin eller två, beroende på om jag får slippa ha ont i magen ikväll. Eventuellt kan det bli ett återseende men chicksen :)



Haha! Den här bilden från i somras bjussar jag på, även om jag var rålejd, men alla andra var ju i alla fall söta :)

Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: therese Ö

Hej!

Så ni ska iväg å resa, vars bär det av ?.=)

Vi åker till grekland nu 10 oktober=)

Du har även skaffat dig en samsung touch jag har oxå en sådan men en annan modell=)

ha det bra

kram

2009-09-05 @ 15:32:36
Postat av: Lollo

ÅÅå festen i sommar var ju sååå rolig,du svek oss dock sist ;) Hoppas allt är bra med dig och att vi kan ta en ny tjejfest snart! Puss!

2009-09-23 @ 09:30:14
Postat av: Kicki

Fan vad jag saknar Er! Jag kommer hem vid jul och räknar med att ni är med på fest ;) kramar

2009-10-09 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0